hybris

Omni-Channel Bir Platform

Overview


hybris ; kuruluşların gerçek zamanlı olarak daha etkili şekilde, kuruluş ile müşteri arasındaki her temas noktasına daha fazla hizmet, dijital içerik sağlayarak daha fazla mal satışı ve müşteri etkileşimi sağlayan omni-channel teknoloji ürünlerdir.


Müşteri nerede olursa olsun hybris omni-channel çözümlerle, markan orada

hybris Commerce

 

hybris ‘in öne çıkan ilk özelliği omni-channel bir platform olmasıdır. Omni-channel ise hem online(mobil satış nokta, , sosyal medya,…) hem de offline(fiziksel mağaza, çağrı merkezi, baskı,…) tüm kanalların dahil olduğu kanallar bütünüdür.

 

  • Omni-channel
  • Platform Bağımsız
  • Tek Ekranlı Sistem Yönetimi
  • SAP güvencesi

Kapsamlı hybris ticaret paketinin kilit yetenekleri B2C ve B2B,

  • hybris Ürün İçerik Yönetimi (PCM),
  • hybris Web İçerik Yönetim Sistemi (WCMS),
  • hybris Sipariş Yönetimi,
  • hybris InStore,
  • hybris Mobile,
  • hybris Arama ve Navigasyon’un

dahil olduğu gelişmiş bir kişiselleştirme sunan ticaret platformudur.

 

Neden hybris ?

 

  • Forrester ve Gartner da lider bir teknolojik çözüm
  • Mimari ve teknoloji olarak her an büyümeye ve geliştirilmeye uygun
  • Hızlandırıcı(Accelerator) sayesinde kolayca best practice’ler uygulanarak projeye başlanabilir, değiştirilebilir ve geliştirmelerle daha da kişiselleştirilebilir
  • Müşteriniz neredeyse oraya gider, ulaşırsınız; omni-channel elde edilen touch pointlerle hedefinizi belirleyerek, o hedefte aksiyon alırsınız
  • Çoklu site, çoklu dil, çoklu para birimi kullanımlarıyla Dünya üzerindeki her bölgede firmanızı ifade edebilirsiniz
  • Extention veya add-on’larla sistemi ihtiyacınıza göre büyütebilirsiniz

 

hybris commerce ürününün sistem içindeki yeri :

 


hybris Marketing


hybris pazarlama çözümü firma müşterileri için daha derin bir anlayış geliştirmek için pazarlamacıların sağlar; Onlar en önemlisi şimdi ne yapıyorsun, ne yapabilir yapmış ve ne bilmek. Her müşterinin bağlamında gerçek zamanlı anlayışlar kazanmak ve kanallar arasında son derece bireysel bir müşteri deneyimi sunmak için bu bilgileri kaldıraç.

  • Pazarlama Verileri

    Pazarlama verilerinizi; sosyal ağlardaki bilgilerle, belirlenen web adreslerindeki kayıtlı ve anonim ziyaretçilerin takibiyle elde edilecek verileri; kolayca hybris

  • Pazarlama Raporları

    KPI’larla basit, hızlı, kolay anlaşılır raporlar. Pazarlama analitikleri için veri aktarımı Kampanya ekranlarından kampanya analizleri

  • Pazarlama Kampanyaları
  • Planlama

© Copyright 2016 - Tüm hakları saklıdır. Plustep tarafından hazırlandı.